А минулого вівторка на порядок денний було винесено два питання: про підсумки дослідження актуальності створення ОСББ в Мукачеві та залучення місцевих органів самоврядування до сприяння в питаннях реформування житлово-комунального господарства на місцевому рівні, а також про роботу таксомоторів Мукачева.
Про стан справ зі створення ОСББ в місті доповів начальник відділу управління міського господарства Володимир Концевенко. Відтак після виступів з місць, члени ради дійшли висновку про недостатній рівень реформування ЖКГ у Мукачеві. Так, зокрема, неефективність реформування галузі призвела до критичного стану основних фондів підприємств ЖКГ, недосконала тарифна політика зумовила хронічну в постійно зростаючу збитковість підприємств галузі. Недосконалість системи управління житлом та підприємствами ЖКГ, а також системи регулювання природних монополій призвели до того, що підприємства неспроможні ефективно працювати в ринкових умовах і надавати споживачам послуги належної якості. Багато невирішених проблем, неврегульованих законодавчих актів і в питанні створення ОСББ. Тільки тепер міністерство ЖКГ вийшло з пропозицією ухвалити закон, за яким якщо 60 відсотків мешканців будинку вирішать вступити до ОСББ, то і решта повинна це зробити в обов'язковому порядку. Бо сьогодні навіть у тих мукачівських ОСББ, які вже створено, є чимало таких, не знаємо як і назвати їх, хто не платив ні ЖРЕПам, ні бажає цього робити і для свого ОСББ. Отож, залишається чекати узгоджених дій Уряду з цього питання. Громадська рада рекомендувала виконкому міської ради розробити й затвердити Програму сприяння створенню та розвитку ОСББ в Мукачеві.
На сьогодні ще немає регуляторного акту міської ради, який би визначав діяльність мукачівських таксистів, рішення сесії міськради від 28 березня 2008 року щодо регуляторної діяльності таксистів не виконується. Стоянки таксі в Мукачеві склалися стихійно і досі не проведено їх паспортизацію. Легко з'ясувати, що частина таксистів працює без ліцензій, вони відмовляється показати відповідні документи. Відрізнити таксі від звичайного легковика інколи дуже складно, оскільки немає уніфікованої ознаки, приміром, кольору. В машинах відсутні таксометри, наявність яких означала б, що таксист працює легально. Значна частина перевізників працює в «тіні», вони не сплачують жодних податків та зборів і відповідно мають конкурентні переваги над легально працюючими.
У Мукачеві не встановлено чіткої системи цін на проїзд у таксі. Серед таксистів є визначеною ціна 4 грн./км., хоч вона не підтверджена відповідними розрахунками та не доведена до таксистів та їх пасажирів. У випадку прийняття регуляторних актів слід очікувати, що зменшиться конкуренція серед таксистів, оскільки будуть встановлені єдині правила гри.
Громадська організація «Трек» запропонувала створити представницький орган – громадські раду таксистів. Ініціювати обов'язкове встановлення лічильників (таксометрів), що дадуть змогу легалізувати більшість таксистів. Запропоновано також створити комунальне транспортне підприємство «Таксі». Пропозиції громадської організації «Трек» ухвалено більшістю голосів членів громадської ради.
1. Заклики до міжрасової, религійної та міжнаціональної ворожнечі;
2. Заклики до протиправних дій;
3. Образи авторів материалів, інших відвідувачів сайту, адміністрації сайту.
Всі коментарі в яких буде помічено подібний зміст будуть видалені.
За зміст коментарів відповідальність несуть їх автори.
Адміністрація сайту також залишає за собою виключне право видаляти будь-які коментарі без попереджень та пояснень.