Як доповіла на сесії начальник фінансового управління міськвиконкому Наталія Кушнір, в основі формування проекту бюджету Мукачева на 2012 рік враховані доходи, видатки та міжбюджетні трансферти відповідно до контрольних показників, які обраховані та доведені Міністерством фінансів України. Слід відмітити, що при складанні розрахунків до проекту міського бюджету МФУ не враховано пріоритетність заходів, які мають спрямовуватись на: посилення ролі органів місцевого самоврядування у розв'язанні актуальних проблем соціально-економічного розвитку міста; підвищення самодостатності міського бюджету; збереження належного рівня фінансової незалежності органів місцевого самоврядування.
Прикладом цього є доведений контрольний показник для галузі „Освіта" „Загальноосвітні школи", де відсоток зростання контрольного показника 2012 року до контрольного показника 2011 року складає 21% при тому, що ріст зростання мінімальної заробітної плати, підвищення розміру посадового окладу та виконання вимог ПКМ України №373 для встановлення надбавки в розмірі 20% посадового окладу педагогічним працівникам в цілому підвищиться до 35%.
По галузі „Освіта" „Дошкільні установи" відсоток зростання контрольного показника 2012 року до контрольного показника 2011 року становить 34%, якого достатньо тільки для забезпечення заробітної плати з нарахуванням без забезпечення установ видатками на енергоносії та харчування дітей в дошкільних навчальних закладах.
Розрахунок прогнозних показників видатків міського бюджету, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів (I-ий кошик) здійснено з урахуванням:
встановлення мінімальної заробітної плати на 2012 рік з:
1 січня – 1025 грн;
1 квітня – 1045 грн;
1 липня – 1052 грн;
1 жовтня – 1068 грн;
1 грудня – 1104 грн.
підвищення розміру посадового окладу працівника I-ого тарифного розряду ЄТС з:
- 1 січня – 773 грн;
- 1 квітня – 794 грн;
- 1 липня – 802 грн;
- 1 вересня – 807 грн;
- 1 жовтня – 823 грн;
- 1 грудня – 839 грн.
3) прогнозного підвищення цін на природний газ та тарифів на електроенергію і житлово-комунальні послуги враховуючи проіндексований коефіцієнт 1,27.
При розрахунку фонду оплати праці по галузі „Освіта" та „Культура" враховано реалізацію ПКМУ №373 для встановлення надбавки в розмірі 20% посадового окладу педагогічним працівникам дошкільних, позашкільних, загальноосвітніх та інших установ і закладів.
В фонд оплати праці працівників бюджетних установ не включена реалізація наступних ПКМУ:
- ПКМУ №524 „Питання оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери – з 1 січня 2012 медичним працівникам не буде нарахована та виплачена допомога на оздоровлення під час відпустки;
- ПКМУ №840 „Про виплату працівникам державних і комунальних клубних закладів допомоги на оздоровлення та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань" – в межах одного посадового окладу кошти в бюджеті не передбачені;
- ПКМУ №84 „Про затвердження порядку виплати допомоги за вислугу років працівникам державних та комунальних бібліотек" – допомога на оздоровлення під час відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань в бюджеті міста не врахована.
По галузі „Освіта" видатки на харчування дітей в дошкільних установах та школах передбаченні тільки на I-е півріччя по галузі „Охорона здоров'я" ЦРЛ забезпечена медикаментами та харчуванням на 50% до потреби на рік.
Не передбачено коштів в бюджеті на проведення поточного ремонту в разі аварійної ситуації, а також необхідних асигнувань на придбання білизни для ЦРЛ та елементарного утримання установ по матеріалах в тому числі м'якого інвентарю. За рахунок коштів загального фонду не передбачені асигнування на капітальні видатки.
Видатки, що не враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів, визначені відповідно до джерел наповнюваності міського бюджету в обсязі 14521 тис. грн. та напрямки спрямування цих коштів зменшено в порівнянні з фактичними видатками 2011 року:
на 40% по благоустрою міста;
на 50% фінансування програм;
При формуванні проекту бюджету розрахунок видатків проводився виходячи із єдиного для всіх галузей підходу та в межах реальних фінансових ресурсів, які планується отримати в 2012 році.
Однією із вимог формування місцевих бюджетів на 2012 рік є забезпечення у повному обсязі видатків на проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги. Видатки на оплату енергоносіїв заплановані з урахуванням фактичного споживання енергоносіїв бюджетними установами в минулих роках та підвищення тарифів на енергоносії у 2012 році.
Загальний обсяг видатків міського бюджету на 2012 рік складає 297 825,6 тис. грн., в тому числі обсяг загального фонду – 269 309,3 тис. грн., спеціального фонду – 28 516,3 тис. грн.
На фінансування галузі „Освіта" по загальному фонду міського бюджету на 2012 рік передбачено коштів в сумі 97 887,0 тис. грн.
На 2012 рік видатки на харчування учнів і вихованців закладів освіти передбачено в сумі 3 270,0 тис. грн. тис. грн., що забезпечить потребу лише на І півріччя 2012 року при ціні, що діяла у 2011 році.
Видатки на медикаменти у бюджеті передбачено на І квартал 2012 року у обсязі 12,0 тис. грн.
Видатки на виплату премій за ініціативу і творчість педагогічним працівникам у бюджеті передбачено лише на 5 місяців.
Інші не першочергові статті видатків передбачено лише для оплати банківських послуг, та послуг зв'язку (на 6 місяців).
На утримання установ охорони здоров'я по загальному фонду передбачено 67 076,2 тис. грн. Обсяг видатків на утримання установ охорони здоров'я Міністерством фінансів України визначено в залежності від чисельності населення міста, враховуючи фінансовий норматив бюджетної забезпеченості на охорону здоров'я (557,3 грн.).
Видатки на медикаменти заплановано у обсязі 1 442,3 тис. грн., на забезпечення пільгового зубопротезування - 400,0 тис. грн., що забезпечує потребу лише на 6 місяців.
Видатки на харчування складають 794,9 тис. грн., що забезпечує потребу лише на 5 місяців.
У міському бюджеті передбачені видатки на фінансування програм у сумі 628,9 тис. грн., що забезпечує потребу лише на 6 місяців, зокрема: забезпечення централізованих заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 100,0 тис. грн.; Програма допомоги хворим на фенілкетонурію – 88,5 тис. грн.; Програма забезпечення безоплатними рецептами пільгової категорії громадян – 300,0 тис. грн.; Програма розвитку та вдосконалення нефрологічної служби на 2012рік – 240,4 тис. грн.
На культуру і мистецтво у проекті міського бюджету на 2012 рік для фінансування установ культури і мистецтв по загальному фонду передбачено видатки в сумі 8 109,6 тис.грн., що на 1 760,3 тис. грн., або 27,7 відсотків більше уточненого плану видатків загального фонду на 2011 рік (без Програм).
На 2012 рік загальний обсяг дохідної частини міського бюджету Мукачева (загальний та спеціальний фонди) прогнозується в сумі 297 825,6 тис. грн., що на 9,1 відсотка більше очікуваних надходжень 2011 року. Із них загальний фонд в сумі 269 429,3 тис. грн.
Отже, першими негатив нового бюджету Мукачева напередодні Новорічно-Різдв'яних свят прийняли на себе міські депутати. На 21-й позачерговій сесії міської ради вони ухвалили також Програму економічного і соціального розвитку Мукачева на 2012 рік. У п'ятницю, 30 грудня, на ранковому засіданні виконавчого комітету міської ради було ухвалено рішення з питань, поданих у цьому звіті.
- В Мукачеві пройшов Всеукраїнський семінар профспілкового активу
- СИЛА НАША У НЕПОРУШНІЙ, НЕЗЛАМНІЙ ЄДНОСТІ...
- РОБОЧІ МІСЦЯ БУДУТЬ БРОНЮВАТИ. НЕ ДЛЯ ВСІХ
- СОНЦЕ ВОЗЗЄ'ДНАННЯ 67 РОКІВ ТОМУ ЗІЙШЛО В МУКАЧЕВІ
- Працівникам радіо, телебачення і зв'язку...
- ПОХОЛОДАЛО. ІЗ ВСТАНОВЛЕННЯМ АВТОНОМНОГО ОПАЛЕННЯ ПОТРІБНО ПОСПІШАТИ
1. Заклики до міжрасової, религійної та міжнаціональної ворожнечі;
2. Заклики до протиправних дій;
3. Образи авторів материалів, інших відвідувачів сайту, адміністрації сайту.
Всі коментарі в яких буде помічено подібний зміст будуть видалені.
За зміст коментарів відповідальність несуть їх автори.
Адміністрація сайту також залишає за собою виключне право видаляти будь-які коментарі без попереджень та пояснень.